Euphoria

Hej! Vilken final av Melodifestvalen! Jag tyckte att Loreen eller Danny skulle vinna och HELT rätt låt vann, har älskar låten ända sen första gången jag hörde den. Tror verkligen att den kan gå långt i ESC! Hela framträdnadet, låten, rösten, ja hela henne! Så grattis Loreen!
Igår så åkte jag in vid tolv och träffade upp Mathilda, Clara och Jonna för en lunch på East West. Jag åt inte sushi, MEN jag smakade och det var faktiskt inte så dumt! Ganska gott faktiskt!
Sen kom också Filippa och Jacob och vi satt där och pratade i ca två timmar. Sen gick vi upp på stan och fikade lite också.

Idag mår jag så där, lite förkyld.. Vilket suger. Men ska inte göra något speciellt idag, bara ta det lugnt. Måste dock skriva en bokrecension.
Men vi hörs senare eller imorgon!

Loreen har slagit röstningsrekord i Melodifestivalen. Olle Kirchmeier/SVT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback