We Dance

Hej! Har inte hunnit attt bloggat på några dagar nu + att blogg.se appen inte funkar..
I Torsdags var dagen med stort D. Jag drog till Borlänge med Mathilda för att få se Mumford & Sons! Men att hitta till festivalsområdet var då inte det lättaste.. Vi vandrande omkring i ca 30 minuter, men tillslut hittade vi! Så vi hann se en timme av Regina Spektors konsert, hon var väldigt bra!
Vi träffade på Clara och Mathildas syrra Bella. Så efter konserten drog vi och käkade och sen gick vi till scenen där Mumford skulle spela och satt och väntade i ca 45 minuter tills dom drog igång. Och det finns bara ett ord som kan beskriva spelningen. Magisk.
Dom var såååååå bra! Vi stod och dansade och sjöng med till alla låtar. Jag, eller rättare sagt alla, var så himla glad och lyckliga efteråt! Efter spelningen åkte vi hemåt.

I fredags och igår så har jag dömt Örebrocupen. Jag har dömt åtta matcher och det har var jätte roligt att få döma!
Idag har Bosse, Maria, Simon och Frida varit här och hälsat på.
 
Imorgon tar jag lite paus från mitt sommarlov, som hit tills har varit GRYMT (dock inte vädret..), för imorgon och tre veckor framöver så ska jag sommarjobba på dagis. Ska faktiskt bli rätt så kul!
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på film med mamma, vi hörs! Bilder från i Torsdags kommer senare idag, men bjuder på denna bild jag tog dagen efter när jag läste tidningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback