Nobody sad it was easy

Hej! Har inte haft ork eller tid att blogga fram tills nu. Måndagen började bra med att jag såg på min twitter(följ gärna mig, askagerstrom!) att Andreas Wijk hade börjat följa mig! Sen blev det bara värre.. Missade tåget för jag var tvungen att hämta mitt buss kort hos syrra i gamla skolan. Själv skoldagen var bra, men sen på vägen till måleriaffären, där jag skulle träffa mamma, lyckades jag tappa mitt busskort.. Kul? Inte direkt..
Väl i måleriaffären kollade vi på en tapet till mitt rum för jag ska nämligen göra om mitt rum i helgen! En ny fondtapet, måla resten av väggarna vita och lite nya möbler! Fast möbler ska vi köpa lite senare. Hittade i alla fall en tapet jag är jätte nöjd med.
Sen gick jag upp på stan och käkade med Amanda och sen drog vi och dömde fotboll på Almbyskolan, gick jättebra!
Igår hade jag huvudvärk sen jag vaknade.. Lyckades ta mig igenom skolan och åkte sen upp på stan och fixade ett nytt busskort. Sen hem och börja plocka ner saker i mitt rum. Gick sen och la mig vid nio.
Idag var det huvudvärk som gällde hela dagen igen... Men vi hade inga jobbiga lektioner idag så det gick bra.
På idrotten pratade vi om en friluftdag vi ska ha i maj då vi ska tälta i skogen en natt. Jag är inte så jätte taggad på att tälta, men det blir säkert skit kul ändå!
Och på esko:n började vi planera för lunchkonserter som vi ska åka runt och ha på olika skolar i vår. Min ensamble grupp ska spela låtar av coldplay, kommer bli skit bra!
Nu ligger jag i badet, kl åtta ska jag kolla på glee och sen blir det sängen vid nio igen. Vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback