Friday

Hej! Idag har varit en riktigt bra dag. Det ändå som inte har varit bra var imorse då det var Josefin Crafoords sista dag på Vakna med The voice.. Men annars har dagen varit toppen, började klockan elva. Dagen var riktigt skön och efter skolan så åkte jag hem och målade mitt rum. Imorgon ska vi börja tapetsera!
Sen lite mat och nu sitter jag på bussen på väg in till Örebro för att gå på inflytningsfest/klassfest med världen bästa klass! Tror att kvällen kommer blir riktigt bra!
Imorgon kommer jag troligtvis inte uppdatera för än på kvällen. Ska först träna på morgonen och sen hem och fortsätta med mitt rum. Men kanske hinner, eller rättare orkar blogga imorogn bitti. Vi för se, men ha en trevlig kväll alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback