En dag på stan och det sista på rummet

Hej! Igår var jag först på Marieberg med min familj och sen åkte jag in till stan och träffade Mathilda! Vi åkte till Erikshjälpen, men hittade inget där. Så vi åkte tillbaka in till stan och gick runt. Jag själv shoppade loss på riktigt! Vissar allt imorgon!
På kvällen var jag hemma och byggde ihop min nya byrå som mamma och pappa köpte igår! Sen kollade jag också på Melodifestivalen, helt rätt som gick vidare till final!
Idag så har jag fixat med mitt rum hela dagen och nu är allt klart! ÄNTLIGEN! Bilder kommer upp i ett inlägg senare :)
Just nu sitter jag och kollar på big brother och ska fixa med bilderna på rummet.

Och hörni, imorgon är ingen vanlig dag. Det är nämligen min födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback