Påsklov

Har inte bloggat på en veckan. Men jag har gjort annat, jag har bara njutit av mitt påsklov!
Så vad har jag gjort?
-Jag har varit inne i Örebro och kollat på ÖSK-Trelleborg med Lena och två vänner av hennes vänner. Matchen sög, men sällskapet var trevligt!
-Jag har pluggat.
-Jag har hunnit tränat.
-Träffat fina Mathilda och Filippa och gått på spelning med dom.
-Varit i Norrköping och hälsat på mormor och morfar och min morbor och kusin.
-Köpt nya fotbollsskor.
-Träffat familjen Nylander.
-Firat påsk med Erica och Ellinor och deras släkt.
-Ätit allderes för mycket godis, hehe..

Ungefär så där har mitt lov sett ut! Idag ska jag inte göra något, bara ta det lugnt.
Bilder från lovet kommer upp sen och en outfit också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback