When you get worried I'll be your soldier

Har inte haft ork att blogga på några dagar, har verkligen inte haft lust. Men nu känner jag att det är dags att ta tag i bloggandet igen! Blir lättare att blogga nu när blogg.se se ÄNTLIGEN har släppt sin app!
Så vad har hänt dom senaste dagarna?
I fredags fyllde min bästa kompis Erica år och jag var i skolan som vanligt!
I lördags spelade jag sista seriematchen för i år. Vi mötte Eker och förlorade med 0-5 tror jag? Sen drog jag till Erica och firade henne.
I söndags var jag, Amanda och mamma i Norrköping för att fira Amanda som fyllde år i måndags. Blev fika och tårta och att träffa släkten.
I måndags då så fyllde min syster år! Skolan som vanligt men som var väldigt rörig.. På kvällen blev det träning!
Igår så var det gymnasiemässam hela dagen. Började med att vara på mässan från nio till elva sen till pizza planeten med Hannah och Mathilda. Sen till skolan för lite engelska. Sen vid tre så drog jag, Hannah och Mathilda tillbaka till mässan. Jag var kvar till kvart över sex sen drog jag, Ludde, Adam, Björn, Zack och hans flickvän till bibloteket och lyssnade på när Mathilda och Jonna och några andra spelade låtar som dom gjort själva.
Efter så drog vi till Clarion Hotel där våra lärare Daniel och hans band spelade. Dom spelare reggae och dom var så himla bra!
Sen avslutade Mathilda och jag kvällen med en McFlurry! Kom hem vid halv elva och gick och la mig direkt.

Idag så har jag varit trött och haft ont i kroppen hela dagen, underbart. Men jag tog mej igenom dagen. Vi slutade tolv idag, men jag och några från klassen stanade kvar i skolan och bara pratade.
Just nu sitter jag och kollar på idol. Blir nog sängen efter.
Vi hörs imorgon, det looooovar jag! PUSS!
Tumblr_lp2nhj1ilh1qgnkw3o1_500_largeW20mcp_large

Jonna (:

Det var kul att ni kom och kollade!:)

Fy va seg man var idag... Tror alla var det sen igår.. Haha!

2011-09-28 21:47:18 URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback