Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Hej, hallå, hejsan! Nu har vi inte hörs av på några dagar. I helgen blev det mest fotboll. Sverige-Ungern i fredags, dom förlorade ju. Sög ju så jävla hårt. Sen dömde jag match på lördags morgonen och igår så var jag och kollade på när mitt lag spelade match, blev en förlust. Jag var inte med och spelade, jag har haft ont i ryggen hela helgen men vet inte vad jag har gjort..

Som ni även ser, eller har sett, så har Daniella fixat en ny design! Är verkligen nöjd :D
TACK DANI!
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!

Just nu ligger jag framför tv och kollar på idol som ÄNTLIGEN har börjat. Nästa måndag så visar dom från Linköping, där jag sökte. Det programen får jag verkligen inte missa! Kanske att man är med på tv, kanske inte ;)
Vi får väl se.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på tv. Vi hörs när vi hörs!

daniella

bra att du blev nöjd :)

men bara så du vet så blev det ingen länk ;)

2011-09-05 21:17:01 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback