Myskväll, fotboll och nya skor

Dom tre orden sammanfattar min fredag och lördag!
I fredags efter skolan så fikade jag först med Amanda och gick runt på stan en stund, jag handlade en linjal och pennor!
Sen efter att ha följt med Amanda till stationen så gick jag hem till Mathildas mamma och var där och pratade med Jacob och hennes syrra. Mycket skratt kan jag säga! Sen gick vi och mötte upp Jonna, Sofie och gick och käkade pizza, hyrde film och köpte massa gott tills kvällen. Sen så kom Hannah också!
Sen gick vi hem till Mathildas mamma och kollade på IDOL och film, Dagboken. Jag hann dock inte se klart på filmen för min buss gick innan filmen var slut :/ Menmen, en riktigt mysig kväll med massa goa klasskompisar!

Idag så gick jag upp vid nio för att vid tio gå ner till Fröjevi för att spela match mot KIF hemma. Vi förlorade med 2-7, men vi gjorde första målet och första tjugo spelade vi RIKTIGT bra!
Efter matchen åkte jag, amanda, mamma och pappa till Marieberg. Ett par vinterskor fick följa med hem! Så jäkla fina och sköna!

Nu ska jag bara mys framför tv med lite godis! Mia Skäringers föreställning Dyngkåt och hur helig som helst går på tv ikväll. Verkar vara riktigt bra!
Men vi hörs imorgon!


Daniella

Vi förlorade väl bara med 2-5? :)

2011-09-10 21:17:21 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -

DANIELLA - photography & design

sv: jaha, okej, jag har ingen aning :)



btw, märkte att det är några bilder som saknas, så när jag och du är inne på msn samtidigt kan jag kanske fixa det? :)

2011-09-11 20:50:48 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -

DANIELLA - photography & design

saknas på bloggen alltså. :)

2011-09-11 20:51:10 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback