USÖ och kalas

Godkväll! Det här inlägget skulle ha kommit upp imorse men det kom visst aldrig upp, men nu så!
Tänkte ta och berätta om hur det gick på USÖ igår. Jag fick börja med att läsa bokstäver och sen kollade hon som undersökte mig mitt tryck i ögat. När hon var klar med det kollade hon i mitt öga i en apparat som jag inte vet vad den heter.
Sen så fick jag och pappa väntar i ca en timme innan vi gick träffa läkaren som berättade för oss att jag har regnbågshinneinflammation.
Så nu ska jag ta två olika ögondroppar i 5-6 veckor framåt och olika många gånger per dag. Den ena ska jag t.ex. ta 8 gånger per dag ett tag framåt.
Det är skönt att ha fått reda på vad det var fel på ögat!

Sen på kvällen så åkte jag, mamma och Amanda till Mia, Cim, Oliwer och Wilma och firade Mia och Amanda. Det blev mat, tårta och massa prat! Riktigt trevligt!

Idag har jag börjat ordentligt med mina ögondroppar, och en av ögondropparna gör så att min pupiller blir större än vanligt, ser jätte mobbat ut...
Nu på kvällen har jag varit på step up!
Riktigt jobbigt, men riktigt kul! :)
Kommer ha en sån jävla träningvärk imorgon, wonderful!
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen sängen, vi hörs imorgon.
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback