Trött tjej

Ligger i sängen och ska snart sova, tänkte bara blogga lite snabbt!
Idag så började jag dagen med ett återbesök hos ögonläkaren. Gick jätte bra och allt såg bra ut!
Efter det gick jag till konserthuset där min klass var. Vi var nämligen på något som heter "Mitt i musiken"! Då får man sitta mitt i svenska kammarorkestern och lyssna på när dom spelar. Det var riktigt häftigt! :)
När det var slut så hade vi tid över innan vi skulle vara tillbaka på skolan, så jag och Mathilda gick till espresso house och köpte oss var sin chai latte!
Sen tillbaka till skolan för lunch och samhällskunskap och sen kl två så slutade vi, men jag var kvar i skolan ett tag med Mathilda, Jacob, Hannah och Azra :)
Sen drog jag upp på stan ett tag och gick runt med Jossan, Dani och Sara. Sen gick jag tillbaka till skolan för att sen med Elin, Oliwer och våran lärares Anna åka till Lillånskolan för att prata med elever om Rytmus.
Kom hem vid tio, käkade lite mat och nu ligger jag här och ska sova nu så godnatt på er!
Slänger också in en bild på mitt nya halsband från h&m för 99:-.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback