Helgen

Hej!
I fredag kollade jag på idol hemma hos Amanda. Bäst var ju lätt Amanda F och Robin!
Efter idol så drog vi till idrottshallen och kollade på innebandynatten. Var kvar där till ca ett.
Igår så var jag, pappa och Amanda i Örebro. Först var vi på ö&b och handlade lite och sen gick på smaka mässan där mamma jobbade. Riktigt mysigt faktiskt!
När vi kom hem så packade jag lite och sen åkte jag in till Örebro igen och hem till Mathilda där hon, jag, Jonna, hennes syrra Gabriella och hennes kompis Athima fixade oss. Vid tio så åkte vi till en halloweenfest hos en kompis till Mathilda. Blev en rolig kväll!
Vi somnade väl runt tre och vaknade ca halv ett. Idag blev det bara söndagsmys med prat och musik!
Drog hem vid fem och sitter nu och kollar på Syrianska-Ängelholm.
Ska snart ta och hoppa in i duschen och sen kanske slå på någon film.
Men vi hörs imorgon!
Nedan för bjuder jag på en bildbomb från helgen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback