ABBA

Hej, hur mår ni? Jag själv mår bra!
Igår så var det skola som vanligt, sen gick jag upp på stan ett tag och köpte en club noise biljett. Club noise är en gymnasiefest som är i örebro :)
Sen på kvällen så var jag hemma hos Amanda och kollade på idol.
Vem tyckte ni var bäst igår? Jag tyckte lätt att det var Amanda F!
Just nu sitter jag på bussen på väg in till Örebro. Kulturskolan i Örebro ska framföra ABBA låtar och min skolan ska vara med i kören! Så idag ska vi repa från 10-16. Blir en riktigt lång dag!
Sen vid fyra åker jag hem och går direkt till Jossan där jag, Jossan, Dani och Sara ska fixa oss inför ikväll då vi ska på club noise men massa andra. Tror det kan bli riktigt kul :)
Men vi hörs säkert under dagen, kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback