Dagen

Ligger i sängen och ska snart släcka, tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag somnar!
Dagen har sett ut på detta vis:
Började dagen med att tappa min favorit ring och mitt busskort. Busskortet hittade jag som tur var, men inte ringen.
Sen vid nio så drog skolan igång med samhäll. Vi kollade på någon film som jag inte kommer ihåg namnet på. Sen drog vi till actic för att ha idrott. Idag körde vi ett box pass, sjukt jobbigt men riktigt kul!
Sen lunch och sen hade vi esko och då övade vi till lunchkonserten som vi ska ha på fredag på karl johan skolan!
Sen drog jag hem vid halv tre och fram tills nu har jag inte gjort något speciellt.
Kollade på säsongspremiären av säsong tre med Glee och säsongsavslutningen på Grey's anatomy. Grey's slutade jätte dåligt och säsongen börjat igen i vår..
Nej, nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre.. Vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback