Studiedag

Hej, ingen uppdatering på ett tag. Men i söndags så spelade ju vi match mot LEAH och vi vann med 2-1! :)
Riktigt bra spelat tjejer! Sen efter matchen så gick jag hem och gjorde väl inget mer speciellt.
I måndags så var det upp och hoppa vid kvart i fem för att vid sex åka till Stockholm med alla 9:or och kolla på rikstadshuset och åka till tekniska museet. Vart en bra dag i Stockholm, handlade inget men såg Nemo och sen tror Amanda och jag att vi såg Kissie!
Var hemma vid halv nio.
Igår så var det en helt vanlig, men mycket varm och solig dag, i skolan. På kvällen drog jag och tränade och på kvällen så åt jag grillat.
Idag så har vi studiedag och jag måste plugga. Nationella i matte imorgon, so läxa på fredag och så ska jag jobba lite med min och amandas no fördjupning. Hon och jag skriver och Puberteten och preventivmedel!
Senare ikväll har vi match mot Adolfsberg!
Men nu måste jag börja plugga, vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback