Film

Idag var det nog den skönaste skoldagen på länge! Tog mig till skolan i snöstormen, sjuk jobbigt med snö. VART TOG VÅREN VÄGEN? Jaja, först åkte vi ju upp till Linde och kollade på Bredbandet. Det var faktist riktigt kul att kolla på! Sen tillbaka till skolan, käkade och hade so sen slutade jag för dagen tio över ett!
När jag kom hem så gjorde jag en kladdis och myss var jag och pappa ute och skottade snö. Lekte också lite med min älskling sessan som är helt knassig, men jag älskar henne ändå! Hon är min lilla knassboll ♥
Ikväll ska jag kolla på film, pappa hyrde I rymden finns inga känslor åt mig. Har velat sett den hur länge som helst, verkar ju för härlig! Någon som har sett den, är den så bra som jag tror?


Och vad har hänt i veckan då?
Jo, jag har haft nationella i biologi (vilket gick piss), min katt sprang bort ett tag, tjejkväll hos Karlsson, Grey's anatomy premiär, läxor, vart taggad på idol (linköping blir det nog!!!). Eh, ja det var nog allt. Rätt så mycket.
Bilder från tjejkvällen och från idag kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback