eh, ja 1 rätt

Det här sög ju. Jag tippade rätt en gång i andra chansen. Det var i duell 1.
Sen gick det bara utför. Asså, låtarna som gick till final är ju bra, men jag hade ju hellre sätt Love Generation och Linda Pritchard i final. Men det blev The Moniker och Sara Varga istället. Okej, Saras låt är ju bra men... Ja, mot Love Generation? Då vetefan..

Jaja, nu har jag sagt mitt. Är förövrigt helt slut och hoppar i säng. Guuuuuud så skönt att sova!
Vi hörs imorgon!
Godnatt!


Uppdatering:
VÄNTA LITE NU!
Läste precis på aftonbladets hemsida om detta!
 
Var det bara jag som missade detta? Undrar om detta betyder att Love generation skulle ha kunnat gått vidare?

Och under Lindas nummer också?
Det var visst också fel i duell 1 (Jenny Silver-Love Generation). Omröstning eller?
Suck på SVT säger jag bara...
Du kän läsa artikeln HÄR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback