Du släckte alla ljusen den natten och det tände varje rum

Hej, nej bloggade inte igår eller något mer i söndags. Men ska snabbt berätta vad ni missat!
Det blev att jag följde med tjejerna till Västerås och kollade på när vi mötte Syrianska. Vi förlorade med 2-1 och spelade väldigt bra i första, men i andra gick det sämre. Syrianska var väl inte dom trevligaste heller..
Sen hem och kolla på BB och sen sängen.
Igår så var det ju skolan som vanligt, var en helt okej dag. Gick hem och pluggade HK och skrev på min teknik redovisning. Sen vid halv elva somnade jag.

Idag så gjorde jag HK prov, gick faktist helt okej! Sen så hade vi en lektion som, ja vi gjorde väl inte mycket under den lektionen. Vi hade ingen lärare så.. Men då så skrev jag klart min teknik redovisning iaf.
Sen när vi hade teknik så skulle jag redovisa, men så blev det inte.
Efter tekniken så slutade vi för idag så gick vi bara halvdag! Så jag, Amanda och Jossan åkte in till örebro och gick runt där i ca 5 timmar innan vi åkte hem vid fem :)
Jag fick med mig mej en bikini och ett par short, allt från H&M.
Nej, nu ska jag snart ta och kolla på Sverige-Moldavien!
Vi hörs!
Tumblr_liq931wplc1qbkae6o1_500_large
weheartit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback