Cup, akuten, saade

Godmorgon, ja det hände ganska mycket igår!
För att börja med cupen, nja gick väl inte så bra. Vann en och förlorade resten. Men vi möte damlag så, ja.
Men jag tyckte vi spelade bra! I dom två sista matcherna på stod Emelie i mål, som aldrig har stått i mål i hela sitt liv typ, för att Erica skadade sitt finger. Men det gick rätt bra ändå!
Och ja, akuten? Var jag så klumpipg att jag ramlade och skadade knät igen?
Nej, Jossan skadade sin hälsena så hon fick åka in med ambuland till akuten. Som tur var det inget allvarligt!
Men där var vi i typ 2,5 timme.
Sen  så åkte vi hem och jag följde med Erica hem till henne där resten av min familj var, då kollade vi klart på melodifestivalen.
Som ni nog alla vet så vann ju Eric Saade, vilket jag faktist tycker är helt okej! Jag hade helst sett att Nicke Borg skulle ha vunnit, men ha inget imot Erics låt och tror att det kommer gå helt okej för honom i Eurovision song contest.
Sen efter melodifestvalen åkte vi hem och jag somnade typ direkt. Var helt slut när jag kom hem..

Idag så ska jag städa lite och ta det lugnt.

Så vad tyckte ni, var det rätt låt som vann?
Saades sköna storseger i Globen!
Saades sköna storseger i Globen!
Msn.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback