Norrköping

Hej! Hur mår alla idag? Själv mår jag riktigt bra! Det har blivit lite ändrande planer! Jag, Amanda och mamma skulle ju ha åkte till min kusiner imorgon och så skulle vi ha gått på kolmården på torsdagen. Men på torsdag så ska det regna typ hela dagen så vi ska åka upp idag istället och sen gå på kolmården imorgon då det ska bli bättre väder.
Så jag kommer nog inte att blogga under den tiden jag är i hos mina kusiner, så vi kommer att höras på torsdagen eller på fredagen. Ni överlever nog hoppas jag :)
Kamerna ska med så det kommer säkert upp bilder när jag kommer hem.

Men vi säger så och så hörs vi när jag kommer hem!

Bjuder på en bild från Spanien för att jag vill tillbakaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback