1,2,3

Hejsan! Nu har jag inte bloggat på tre dagar, eller ah fyra för i söndags kom bara ett bildinlägg upp.
Men det har inte hänt jätte mycket. Jag har kollat när Sverige tog sig till semifinal, sovit, varit hos jossan, sovit över hos jossan, kommit igång med fotbollen igen. Ja det var väl allt.
Idag har jag bara suttit vid datorn, men ikväll så ska jag kolla på när Sverige spelar semifinal mot Japan med några kompisar!
Har inga bilder att bjuda på heller. Tråkig bloggning.

Förövrigt vill jag inget hellre än att gå på bio och se den allra sista Harry Potter filmen. Såg ju den nästsista i helgen och var hur taggad som helst!!
Min syrra är och ser filmen idag, känner jag henne så kommer hon berätta hurden slutar. Då dödar jag henne. Haha, okej kanske inte dödar men inte fan blir jag glad.

Men vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback