Stukat knä, otos och kryckor..

Hej, var upp på akuten i linde imorse och kollade mitt knä. Först fick vi träffa en läkare som kollade på mitt knä men han var osäker på va det var för fel så jag fick röntga mitt knä och träffa en ortopedläkare. Röntgen tog 10 minuter sen satt jag på röntgen i 50 minuter. När jag väl kommer ner så säger pappa att ortopedläkaren redan varit där och sökt mig. Så jag hade kunnat slippt att sitta på röntgen i 50 minuter... Jaja, dom hittade inget på bilderna och efter ett tag så fick jag träffa ortopeden. Han kollade på mitt knä igen och sa att han inte riktigt inte kunde ställa en diagnos för jag har ont runt hela knät. Så jag ska tillbaka nästa vecka och göra en magnetröntgen och veckan där på ska jag nog få träffa en sjukgymnast.
Har också fått en otos som jag ska ha på mig i minst en vecka och kanske mer.
+ att jag hoppar runt på kryckor.

Detta betyder alltså att jag kommer inte att få träna på minst 3 veckor och kanske några till!!
Det suger så jävla hårt.....

Det som är postivt är att dom inte hittade något och att jag fick åka rullstol!
Haha.. Fan vad lycklig jag blev...!

Har nyss ätit och ligger nu och kollar på Vänner. Vet inte vad jag ska hitta på för något.
Vi hörs senare i alla fall, ni ska få sen en bild på otosen. Så jävla sexig..


Bild från annas fb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback