JAG VILL SPELA FOTBOLL, NU TACK!

Nej, det blev inge stan idag. Men imorgon så ska hon och jag sova över och sen på onsdag åka in till örebro!
Imorgon ska jag också åka upp till linde för att träffa en sjukgymnast, jag lär ju också få reda på vad det är för fel på mitt knä!
Åh, ni ska bara vet hur taggad jag är på fotboll! Jag har "bara" varit borta i snart två veckor, men jag längtar till att få spela och träna! :D
Så imorgon får jag väl också reda på när jag får börja spela igen!

Nu ska jag ta och koll på det allra första vänner avsnittet så börjar snart på tv, sen top model, CSI NY, coh Magnus Betnérs show "Betnér på China:Livets ord". Blir en kanon kväll!

UPPDATERING: Det var inte det första vänner avsnitten, dom börjar i mitten av säsongen... </3</3

Julklappsbytet förra året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback