Födelsedag?

Ligger i badet och lyssnar på musik och äter en chokladboll och dricker hallonsoda. Helt enkelt livet en lördag.
Imorgon så är det ju min födelsedag, massa grattis förväntar jag mig av er! Haha, nejdå :)
Jag är inte lika spänd som jag var förra året, då var jag helt till mig och var nervös och massa. Då visste ajg inte om jag skulle få moppe eller inte. I år så vet jag inte riktigt vad jag får, inte lika mycker som förra året efter som att jag fick en kamera i julklapp. Men lite lär jag ju få ;)
Jag tycker det är riktigt kul att fylla år!

Vad tycker ni? Är det kul att fylla år eller tycker ni att det är som vilken dag som helst? :)
39984_418763387053_156778297053_4864955_4493179_n_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback