Dag 4 - En speciell låt för dig och din älskling

Ellie Goulding-Your song


Bryan Adams-Everything I do I do it for you


Jag har ingen älskling, men jag har en riktigt bra vän som jag har varit vän med sedan jag gick på dagis.
Erica Sleipner.
Jag och Erica har varit vänner sen vi gick på dagis tillsammans, hon i en grupp äldre än mig för hon är ett år äldre än mig. 

Vi har varit vänner i 13 år nu är jag har fortfarande lika kul med dig.
Vi har nog bara bråkat någon gång! Du kan alltid se om det är något som är fel och du kan alltid få mig på bättre tankar!
Jag kan prata med dig om allt och du betyder mycket för mig.
Alla dessa minnen vi har tillsammans är oslagbara, och flera lär det bli.
Jag stöttar dig i alla läggen!


Jag älskar dig! ♥


Erica

Åh vad glad jag blir! :') du är så snäll, och jag älskar dig med, hoppas du vet det! <3

2011-02-12 18:19:42

alicia

Sv: ja det vet jag!<3

2011-02-12 19:30:06 URL: http://wwalkincloset.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback