Jag hade fel!

Jag trodde verkligen att Robin skulle vinna ikväll. Men efter att dom hade sjungit alla sina låtar så hade min åsikt helt ändrats! Amanda körde verkligen ÖVER Robin! Men när Robin gjorde Halo fick jag rysningar men nej, det räckte inte. Men jag tyckte att det var helt rätt att Amanda vann, så grattis till henne och bra jobbat Robin!

Så vad hände igår då? Jo, jag tog mig tillslut in till Örebro och skolan då jag bjöd klassen på min cakepops! Tror att dom gillade dom!
Efter skolan så drog jag och Mathilda upp på stan och fixade julklapp/present till Adam i våran klass.
Sen handlade jag lite andra julklappar också! Sen åkte jag hem, käkade och kollade på idol finalen.

Idag så har jag städat lite och ska nu fixa mig lite. Kl två rullar bilen mot svärkersta gård där jag och min familj, Erica, Ellinor, Marianne, Eva och Bosse ska äts julbord! MUMS säger jag bara!
Sen efter det drar jag hem till Jacob och har myskväll med några från klassen!
Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback