Du får inte gå nu, gå inte förbi

Så sjöng jag igår kväll på lucia! Det blev ett riktigt lyckat luciatåg tycker jag! Är nöjd men min solosång, jag sjöng "Gå inte förbi" av Peter Jöback! Men allt gick jättebra och alla var nöjda!
Bilder kommer upp i helgen eller imorgon!
Idag i skolan så har vi gått igenom hela julshowen, är så himla taggad!
Efter skolan gick jag upp på stan med Mathilda och Clara. Clara är en tjej som kanske ska börja på Rytmus! :)
Vi handlade lite julklappar och jag köpte julklapp till vårat oseriösa julklappsbyte som vi ska ha på fredag med klassen, kommer att bli skit kul!
Nej, nu ska jag ta och hoppa i säng, vi hörs imorgon!
pic.twitter.com/kqU8lFxb
Bjuder på två mobilbilder så länge, första bilden har mickan tagit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback