Dan före dopparedan

Har inte orkat eller haft tid att blogga förrän nu. Igår var det ju julkonsert! Den var så himla grym! Allt vart skit bra! Jag är nöjd med min sång insatts men mest nöjd när jag sjöng "let it snow" som jag sjöng med Mathilda. Den var riktigt bra!
Idag när jag vaknade var jag helt död.. Två jobbiga, men roliga dagar tar på krafterna!
Men idag så har jag städat lite och varit och lämnat Amandas julklapp hos henne. Jag fick ett halsband och ett par örhängen, visar dom imorgon!
Sen ikväll var jag på uppesittarkväll hos Erica, Ellinor och Marianne och där också deras släkt var! Blev god mat och spel!

Och nu ligger jag i sängen, dan före julafton. Imorgon bär det av där till Skärblacka och fira jul med min släkt, men först julfrukost hos Mia, Cim, Oliwer och Wilma i Örebro!
Nej, nu ska jag sova. Vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback