Countdown

1 dag kvar tills lucia, 10 dagar kvar tills julkonsert med min bästa klass, 12 dagar kvar tills julafton!
Och allt inom två veckor, sjukt taggad!
 
Julbordet i lördags var hur gott som helst! OM jag var i matkoma efter! Kvällen/natten hos Jacob med Hannah, Mathilda, Anton och Azra var grym och sjukt rolig! 
I söndags gjorde jag inte mycket, hade mest panik över min hals och röst. Hostade nästan hela dagen och hade ont. Kanon när man ska sjunga i lucia tåg imorgon?!
Jag har fortfarande ont, men förhoppningvis så låter det inte för jäkligt. Kan man ju hoppas i alla fall.
Annars så har dagen bara innehållit musik. Vi har repat inför julkonserten! Låt ju så där när jag sjöng det lilla jag gjorde menmen..!
Nu på kvällen har jag skrivit lite på mitt argumerande tal, går ganska bra!
Men nu ska jag hoppa i säng och hoppas att min hals är helt frisk imorgon!

En bild på mig som Jacob i min klass har tagit, som förövrigt borde skaffa en fotoblogg!

daniella

sv: jaa, de var svinsnygga! :D

2011-12-14 18:14:43 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback