Christmas

Hej! Hur är det med er idag? Själv är jag jätte trött och jag ska inte göra något speciellt idag! Bara ligga framför tv:n och kolla på massa filmer!
Tänkte berätta lite snabbt om hur min jul var!
Började dagen hemma där jag och Amanda fick några julklappar. Jag fick en kalender och ett smyckeskrin! Sen åkte vi till Örebro för julfrukost hos Nylanders. Vi delade också ut julklappar där, jag fick ett presentkort på BIKBOK.
Sen åkte vi vidare till Skärblacka och firade jul hos min släkt! Vi fikade, kollade på Kalle och hans vänner, åt mat, delade ut julklappar och bara hade det mysigt!
Vi åkte hem runt tio och var hemma vid tolv.
Bilder från julafton kommer någon gång i veckan! Men en outfit bild och bilder på mina julklappar kommer snart upp!
image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback