2 december

Hej! Tänk att det redan är 2 december. Vart tog november vägen? Tiden bara flyger fram, redan på söndag är det andra advent!?
Så vad har hänt idag då? Jo, idag började vi kvart i nio (inte så kul när vi egentligen ska börja elva..) med svenska. Sen drog vi till Karl Johan skolan och hade lunchkonsert!
Sen tillbaka till skolan, lunch, inså och matte. Sen åkte jag upp på stan och handlade en julklapp till mamma och mötte sen upp pappa och åkte hemåt. När jag kom hem så kollade posten och såg att min skolkatalog hade kommit! Resultatet ser ni nedanför!
Ikväll har jag inte gjort något speciellt. Bara suttit framför tv:n och kollat på IDOL.
Jag tror att Amanda och Robin går till final! Vilka tror ni går till final?
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback