Tre små gummor skulle gå en gång till marknaden uti Nora

Hej, gud vilket sommarväder det har varit! Hoppas att det inte var sista!
Idag så kom mormor och morfar hit. Morfar, mamma och pappa drog till skogen och plockade lingon och jag drog till Nora marken med Erica!
Har inte varit på Noramarken sen jag typ var 9-10 kanske, så det var roligt :D
Så där gick vi runt i några timmar och åt godis och Nora glass. Jag köpte inte alls mycket, bara ett par örhängen.
Sen så åkte vi med ett veterantåg hem vid halv fem.
När jag kom hem så åt jag mat och har inte gjort något mer speciellt ikväll. Sitter ju nu och kolla på tv. Kollar också runt på olika frisyrer, åhh vill göra något med mitt hår! Men vet inte vad...
Jaja, vi hörs imorgon, bilder från idag kommer imorgon.
P&K!
182818_1287675929309_1752529762_505734_6633287_n_largeTumblr_lq3s7tivze1qfy2fmo1_500_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback