Träningsläger

Hej, hade inte tid att blogga igår. Jag var nämligen på träningsläger med laget+96-98:ornas lag!
Vi har tränat (såklart?), grillat, spelat match, åkt ring och bara haft det jätte roligt! Hahaha, jag och Kajsa åkte ring, trodde att jag skulle dö. Amanda som körde båten var inte snäll.. ;)
Sen så sov amanda här, vi kollade på Harry Potter men orkade bara kolla trekvart. Sen somnade vi.
Sjukt ont i ryggen fick jag också av att åka ring, men vad gör det om hundra år?

Idag så var det samlig kl 8 för frukost och sen hade mitt lag lite träning. Sen kollade vi på när 96-98:orna spelade match mot Fellingsbro. Tjejerna vann med 10-2! Och stakars Nellie skadade sitt knä, hoppas allt blir bra med dig!

Ikväll så står kräftskiva på schemat! Kommer massa trevligt folk hit. Så jag håller på att fixa mig just nu, outfit kommer imorgon och bilder från igår!
Vi hörs!

Söta och taggade tjejer som skulle åka ring, bilden är från Annas fb!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback