Några dagar senare...

Känner jag att det är dags att blogga. Har verkligen inte orkat bloggar. Jag är inne på min sista vecka på mitt sommarlov, på måndag är det gymnasiet som gäller. Nervositeten börjar komma. Men det ska blir grymt kul att börja på Rytmus!
Så vad har hänt dom senaste dagarna?
I måndags var jag inne i Örebro och följde med Cim när hon skulle tatuera sig, var skit snyggt!
I tisdags drog jag in till Örebro igen, men den här gången med Erica! Vi gick runt på stan kollade och åt på Kina muren. Sen var hon också hos tandläkaren. På kvällen var det träning som vanligt.
Igår så var jag med Amanda, vi satte oss på prästryggen och fikade! Sen på kvällen var det dags att dra igång med serien igen! Första matchen var mot LEAH. Tyvärr så förlorade vi med 4-3 men jag tyckte att vi spelade bra!
På kvällen kollade jag på El clásico, men jag somnade efter en halv lek.. Kul.

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt. Ska ta och dammsuga övervåningen nu. Men vi hörs senare, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback