Kusiner

Hej, har inte hunnit uppdaterat ordentligt sen i förrgår. Mina kusiner har varit här! Dom kom hit igår. Vi åkte upp till rockhammar och badade och på kvällen så var jag på träning. Sen bjöds det på kladdkaka och äppelpaj med glass och grädde!
Idag så gjorde vi inte så mycket på förrmiddagen men vid två drog vi till Marieberg för mat på Chili och Wok och lite shopping. Jag fick med mig två ear cuffs och ett par Dr.Denim jeans hem! Så ÄNTLIGEN har jag ett par och guuuud vad sköna dom är!

När vi kom hem från Marieberg så kollade jag lite på tv och sen gick jag och pappa ner till Fröjevi och kollade på när Amanda spelade match. Träffade på Emma där nere så pratade med henne undet matchen :)
Sen hem och kolla på lite mer fotboll, Sverige spelade ju mot Ungern och vann med 1-0!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, ska snart sova.
Imorgon ska jag in till Örebro med Amanda och gå på stan och kolla bussar som går till våra skolor och sen på kvällen blir det träning. Får se om jag hinner uppdatera när jag kommer hem eller innan jag åker.

Har tidsinställt två inlägg som kommer upp vid två och fem imorgon. Nu ska jag sova, godnatt!


Alva

Vad anväder du för systemkamera? :)

2011-08-11 09:50:53 URL: http://alvalovesmusic.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback