Hello world

Hejsan! Orkade inte blogga igår. Men hände inte så mycket heller. Det regnade nästan heeeeela dagen så jag kollade på Glee typ hela dagen. Men jag var också lite med erica och käkade pizza med henne och hennes pappa. Vi kollade också på fotboll ett tag.
ÖSK spelade mot BK Häcken igår också, och dom vann med hela 4-0!
Annars så hände inget speciellt igår.

Idag så har jag hunnit med att rensa lite i våran trädgård, kul? Inte så. Menmen, jag överlevde.
Ska inte göra ett piss idag, bara var hemma och kanske kolla på några avsnitt av Glee.
Ska också slänga upp några bilder från i fredags och lördagens outfit!
Så vi hörs senare :)
Tumblr_livgirsfem1qacpy3o1_500_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback