Grillning och dragracing

Hej! Igår kväll så spenderade jag kvällen/natten med Jossan, Dani, Erica, Martin och Emil. Började på picasso med Erica, Jossan och Dani. Sen så bestämde vi oss för att dra till bosjön och grilla! Så vi åkte och handlade och sen så kom Martin och Emil. Så vi drog iväg och satt där och grillade marshmallows, lyssnade på musik och pratade i några timmar innan vi drog hem till Jossan och var där ett tag. Sen så sov jag och Dani kvar hemma hos Jossan!

Erica och Dani på picasso
Imorse gick vi upp vid halv nio för att vid nio åka till Lindesberg för att hjälpa till att sälja korv och hamburgare på Linde Open som är en dragracing tävling. Innan vi hittade dit vi skulla så irrade vi runt och visste inte vart vi skulle men det löste sig. Men vi fick "bara" hjälpa till i ca en och en halv timme. Vi frågade om dom ville ha hjälp, men dom sa att nej dom behövde inte hjälp just nu. Så vi satt mest och kollade på alla bilar. Jävlar vad dom låter, trodde jag skulle få typ tinnitus eller nått..

Tävlingen slutade tidigare än vad den skulle så vi fick sluta tre timmar tidigare, så nu ligger jag i min säng med datorn i knät och lyssnar på musik. Sjukt trött är jag också..
Blir nog att sova efter att El Clásico ä slut, kan man ju inte missa! Innan det ska jag kolla på Malmö-Milan.
Apropå Milan, hur fan ser Zlatan ut nu för tiden? Han ser ju fan inte bra ut i alla fall...

Så här ska det se ut!
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback