Du kommer nog aldrig mer vara min vän det var för länge sen

Dagen i Örebro med Amanda vart riktigt bra. Vi vet nu vilken buss vi ska åka med och vart vi ska hoppa av för att komma till våra skolor! Bara 10 dagar kvar nuuu! Sen vart det också en lunch på pizza planeten :)
Sen när vi skulle åka hem med min mamma så hade hon glömt bort att vi skulle träna så vi fick skynda oss hem, men kom inte så mycket försent, typ 10 minuter eller nått.
Nu sitter jag här badkaret och ska snart gå upp och kolla på några glee ansnitt, imorgon tror jag inte att jag ska göra något. Men i helgen ska jag kanske vara med hanna om jag får tag i henne :)
Vi hörs imorgon!

En blid på min älskling ♥

DANIELLA - photography & design

glee är kärlek! Vilket avsnitt är du på? :)

2011-08-11 23:00:10 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -

DANIELLA - photography & design

sv: aha okej! Jag tycker faktiskt att säsong 1 är mycket bättre än säsong 2 :)

2011-08-11 23:17:17 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback