Första dagen

Hej, kom hem från skolan nyss. Och gud vad nöjd jag är! Skolan är jättebra och min klass är också jättebra och skön! Mina lärare verkar också vara bra, trevliga är dom i alla fall!
Idag har vi lärt känna varandra, gått runt i skolan och sjungit lite.
Vi är ca 40 personer i våran klass och vi är endast en klass. Lite skillnad i från högstadiet då vi var 18 i klassen..
Men det blir bra ändå!
Det är faktist så att jag nästa längtar tills skolan imorgon ;)

Om ca en timme så ska jag gå ner till Fröjevi och kolla på fotboll med Erica, damerna spelar match.
Vi hörs imorgon, puss!



Blus H&M, jeans Dr.Denim, klocka och halsband från Ur & Penn, smycken från Style by Tyra, Thomas Sabo.

photos by Malin ♥

bra att du är nöjd med din klass :)

allt bra?

2011-08-26 08:27:07 URL: http://photosbymalin.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback