Taggad tjej!

Hej, idag har jag varit och livräddat i linde. Fixade MVG, satt ju rätt fiiient!
Efter badet så gick jag, Amanda, Jossan och Nabe till Kebabhuset och käkade och sen åkte vi hem. Bussen på hemvägen var nog det värsta på länge. Helt full proppad..

När jag kom hem så städade jag, är Ben & Jerry och tänkte vad jag ska ha på mig på söndag när jag söker till IDOL! Är så jävla taggad och nervös på en och samma gång!
Jag har i alla fall bestämt mig för vad jag ska ha på mig och vad jag ska sjunga. Blir outfiten på bilden nedanför och låten Your Song. Tror det blir riktigt bra!
Om det blir som det är tänkt så åker jag, jossan och resten av min familj upp till Norrköping och träffar mina kusiner. Sen på söndagsmorgonen så tar sig Jossan och jag oss till Linköping på något sätt, pappa kör oss eller med tåg och sen kommer kanske resten av mina brudar Amanda, Emelie, Emma och Kajsa. Dom åker upp med Amanadas snälla kille Tom!
Så jag tror att söndagen kommer att bli grym!
Nu ska jag kolla på TV och sen blir det att gå och lägga sig rätt så tidigt.
Vi hörs imorgon!


DANIELLA - photography & design

Nu har vinnaren av dagens blogg utsetts, kika in och se ifall det blev du :) Om inte så får du en ny chans imorgon! :)

2011-04-01 20:13:18 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -

stina

fan vad kul lycka till :))

2011-04-01 20:38:14 URL: http://ffrankiies.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback