I need a doctor

Hej, inget bloggande på ett tag men ni har inte missat något speciellt. Träning i tisdags och igår fikade jag på stan med mamma och hennes gamla jobbarkompis.
Idag är jag hemma från skolan, är genom förkyld vilket suger. Skulle ha tränat idag, men eftersom att jag är sjuk så går det ju inte..
Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för då är det nationella i engelska.
Men just nu orkar jag inte ens tänka på nationella. Ska göra klart min matteläxa nu och sen kanske läsa lite i anne franks dagbok. Den ska vara utläst nästa fredag och jag har 200 sidor kvar. Sög ju.
Blåser som fan idag också! Men vi hörs kanske ikväll, puss!

Bjuder väl på en egobild, känner att jag verkligen vissar min bästa sida..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback