JULDAGEN

Hej! Min julafton igår vart verkligen hur bra som helst!
På morgonen så öppnade vi en julklapp hemma och jag fick min älskade systemkamera Canon EOS 550d!
Vart ju bara liiiite glad! Fick även en väska och ett minnes kort.
Sen vid nio var vi hos Nylander och åt julfrukost. Där delades det ut julklappar också då fick jag en bok, Elsas värld, och en sminkväska. Sen drog vi vidare hem till mormor coh morfar i Norrköping en snabbit och sen drog alla vi till min morbror och kusiner. Min moster och mina andra kusiner kom också ditt. Och så firade vi jul, kollade på kalle, åt mat, öppnade julklappar och allt vad jul innebär!
Var det någon som kollade på O helga natt igår kväll? OM det var någon som såg det så såg ni min kära syster och hennes kompis. Det var dom som häl i Måns Zelmerlöw pappret som som zoomade in på när måns gick ut på scen..
Sen vid nio åkte vi hem.
Och som sagt så vart det en riktigt bra jul!
Hoppas att eran jul också vart lyckad! :)
Här är alla min julklappar förutom kameran ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback