Dag 6 – En ”Dagens”-lista

Klädsel: Mjukis kläder!
Hår: Hästsvans
Låt: Dave Barnes - Little lies
Film: Walk the line
Bästa: Att jag är klar med svenskan!
Värsta: Att jag har kemi och franska kvar..
Längtan: Julafton!
Saknad: Någon
Vill göra: Shoppa!
Vill ha: Min systemkamera!♥
Väder: Kallt..

Igår så var ju jag, Emelie och Jossan i Örebro och kollade på Thoren och gick på stan. Emma ville inte följa med ;)
Thoren var mycket bättre än vad jag trodde! Det kan nog kanske bli Thoren i höst! I så fall ska jag gå Handel.
Jag köpte också en ring och julklapp till Amanda.
Idag har jag städat och pluggat, ska om ca två timmar åka och träna och sen hem och plugga igen.
Hej allderes för trevliga söndag..

Ringen från Style by tyra. Köpt på Wear it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback