Långhelg

Hej! Ligger i sängen och lyssnar på psykakuten i radio1, mycket bra program måste jag säga!
Dom senaste dagarna har varit väldigt sköna och ganska bra. I måndags var jag i skolan och på kvällen var jag ledare för fotbollsskola och sen träning.
I tisdags var det också skola och sen på kvällen åkte jag och kollade på när laget spelade match mot Garphyttan.
Igår var dock en riktigt bra dag! Först nationella och sen på eftermiddagen så hade vi clinic på skolan! Putte Nelsson var på besök och det var riktigt kul att få höra honom tala. Vi hade också kör med honom!
På kvällen spelade jag match med 15/18, matchen slutade 3-3!
Idag ska jag inte göra mycket, bara ta det lugnt. Ska även träna ikväll!
Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback