2 maj

Ligger i sängen och ska snart sova. Tänkte bara berätta om dom senaste dagarna som gått!
I söndags var jag inne i Örebro och bowlade på strike och åt pizza på pizza hut. Jätte rolig eftermiddag! På kväll kolade jag på fotboll.
Valborg firades i Örebro. Började med att gå på stan i det fina vädret med Amanda och mamma, hann också åka till Marieberg en snabbis! Sen gick vi och åt mat på brasseriet. Där åt jag den godaste fiskgrytan jag någonsin ätit, så grymt god!
Sen träffade jag Mathilda och hennes kompisar Lilli, Thea och Ninna och vi gick till Filadelphiakyrkan för att se HANSAM spela. Sen upp till slottet för att kolla på brasan och fyrverkerierna. Sen till baka till kyrkan för ännu en spelning, denna gång med lonely dear. Den spelningen var MAGISK! Avslutade kvällen på burger king med Mathilda.
Igår var det seriepremiär, vi förlorade. Jag är skit besviken på mig själv, punkt.

Idag har varit en sån där dag då allt går bra och är bra.
Hade lunchkonsert i Degerfors som gick bra.
Fick reda på att underbara Markus Krunegård kommer till Hultsfred!!
Drack en ischai och åt jordgubbar i solen med Mathilda.
Fick reda på att jag har fått sommarjobb, tre veckor på dagis i sommar!
Det har varit sol. Hela dagen!

Nu ska jag sova, hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback