Konsert

Hej! Sitter i ett av våra ensamble rum och lyssar på Mathilda som övar inför ikväll då hon ska uppträda på Kulturhuset!
Hade verkligen ingen tid att blogga igår, men vilken dag det var! Först skolan som gick hur snabbt som helt kändes det som. Sen gick jag hem till Mathilda och sen gick vi upp på stan för att träffa Mathildas kompis Lilli.
Sen gick vi till Fikafabriken och mötte upp Jonna och Clara för en middag. Åt den godaste salladen jag ätit på läääänge. Sen så hann vi också med att fika, riktigt mysigt! Azra och Lukas kom också.
Älskar att fika/äta på Fikafabriken, så himla trevlig personal och massa gott att äta!
Sen gick vi till Conventum Kongresshall för kvällens roliga händelse. Jag och min klass var nämligen och såg när Anna Ternheim spelade! Jag själv kan inte direkt säga att jag har lyssnat på henne. Men efter konserten var jag helt såld, så sjukt duktigt! Tog massa kort också som jag nog ska sätta mig och redigera och efter skolan.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, bara ta det lugnt. Kanske hinner slänga in några bilder från konserten igår också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback