Sista helgen innan sommarlov

Sitter framför tv:n och kollar på mästarnas mästare. Idag har jag varit och träffar farmor med pappa och Amanda. Väldigt trevligt och som vanligt god mat!
Igår dömde jag poolspel och sen på kvällen åkte jag in till Örebro och till Mathilda och träffade massa trevligt folk! Vi åt massa paj och spelade spel. Riktig mysig kväll!
Imorgon går jag in i sista veckan innan sommarlov. Hur skönt som helst, men känns helt sjukt att jag redan är klar med 1:an i gymnasiet! Känns som jag nyss skulle välja..
Men nu ska jag fortsätta kolla, efter ska jag kolla på finalen av big brother! Imorgon vankas fotbollsturnering mot it gymnasiet. I regnet. Menmen, tror det kommer bli sjukt kul ändå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback