Hemma börjar nästa dag

Ligger i soffan och väntar på att Amanda ska bli klar med sina naglar. Sen ska jag fixa hennes smink och hår, hon slutar nämligen nian idag! För ca ett år sen var det jag som slutade! Kommer ihåg hur kul hela den dagen/kvällen var!

Idag har jag varit hemma från skolan, igår när jag spelade match men 15/18 så slog jag i huvudet. Så har en lätt hjärnskakning.. Men en positiv sak är att det endast är en vecka kvart till Hultsfred!! Galet taggad!

Denna vecka har varit väldigt roligt oh skön. I måndags hade jag och min klass turnering med it, vi. Eh, ja vi gick inte vidare till final.. Hehe..
I tisdags så hade vi lite information först i skolan och sen så bjöd våra duktiga lärare på en konsert! Så bra!
Sen kollade vi också på vårkonserten som ljudteknikern hade spelar in.
Och igår spelade jag ju match.

Nu ska jag gå ner och laga lite mat, vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback