You and I have history or don't you remember?

Hej! Ligger i badet och lyssnar på musik. Idag har jag varit och dömt futsal nere i storahallen med Amanda. Gick jättebra :) Annars har jag inte gjort något speciellt!

Gårdagen hos farmor var jättebra med. Hela släkten var där. Jag fick också min födelsedagspresent från Farmor, fick pengar. Sen när vi kom hem så åt vi tacos och kollade på Melodifestivalen.
Jag tyckte att Loreen var klart bäst av alla som tävlade och förtjänade sin final plats! Dead by April var också riktigt bra, men jag trodde faktiskt att Afrodite skulle gå vidare. Men seriöst, Sean Banans låt. Hur bra var den egentiligen? Inte så bra nä, tyvärr är det en låt som fastnar så kommer säkert gå runt och sjunga på den... Men värst av ju Thorsten Flinck. Hur gick han ens vidare till top 5?! Går han till final i andra chansen vet jag inte vad jag gör..
Programledarna var ju också bra, speciellt Gina!
Men vad tyckte ni, var det rätt som gick vidare? :)
Loreen
Loreen-Euphoria

Tove Åkerlind

hejsan,

var bara tvungen att skriva en liten kommentar här.

Jag älskar din blogg sjukt mycket, den är mysig och jätte intressant att läsa :))

kram.

2012-02-08 21:14:21 URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback