Söndag

Sitter framför tv:n och har nyss kollat på kontoret. Precis min humor!
Fredagens inflyttningsfest/klassfest var ganska rolig, lite kaos ibland bara ;) men i största del rolig!
Igår var jag på träning på morgonen och sen åkte jag hem och fixade klart mitt rum! Nu fattas bara en byrå och lite små grejor innan hela rummet är klart! Kan visa en bild senare, men bättre bilder får ni när allt är klart!
Idag har jag dömt futsal och kollat när syrrans spelat innebandymatch. Och vilket underbart väder det har varit idag! Sol och några plusgrader! Så idag tog jag fram skinnjackan, conversen och solglasögonen!
Men nu ska jag kolla på Wallander och sen sova så vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback